25 listopada 2011

Sałatka z paluszkami krabowymi

Dzisiejszy przepis to efekt mojej miłości do paluszków krabowych :)
Bardzo prosta w wykonaniu i zarazem przepyszna.

Składniki:
Słoik selera w słoiku 
1 paczka paluszków krabowych(ja kupuje w Lidlu mrożone)
puszka kukurydzy
majonez (tutaj wedle uznania-ja przy tej ilości paluszków dodaje 2 łyżki )
śmietana  2 łyżki
2 małe lub jeden duży czosnek 
sól pieprz

 Seler wyjąć ze słoika i odcedzić i przepłukać.Dobrze go odcisnąć.
Paluszki pokroić w drobną kosteczkę, włożyć do selera , dodać resztę składników i dokładnie wymieszać.
Sałatka najlepiej smakuje gdy się przegryzie 2h w lodówce.
Smacznego









2 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że w Lidlu są paluszki krabowe. Będę się musiała za nimi rozejrzeć;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja też je dość niedawno odkryłam. Ołaca sie bo to duża paczka w porównaniu do tych co sie kupuje tam chyba 8 szt. a tu podwójna porcja i do tego 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń