27 listopada 2011

Łosoś w folii

Już dawno chodziła za mną ryba , więc postanowiłam w końcu się za nią zabrać, a że pracy i sprzątania miałam dużo więc musiałam zrobić jej najprostszą wersje czyli z folii.
 Obiad dopełniały jeszcze frytki i surówka  z buraczków (nie zbyt pasuje) ale tylko to było w lodówce :)
Składniki:

500g filetów z łososia (ja miałam świeżego ale mrożony tez jest super)
przyprawa do ryb Fit Up z Kamis
czosnek (tutaj był granulowany ale najlepiej sprawdza się taki w płatkach )
klarowane masło
cytryna
Ryb myjemy dokładnie osuszamy ręcznikiem papierowym.
Po jednym kawałku wykładamy na folię aluminiową.Z obu stron posypujemy obficie przyprawa do ryb i lekko czosnkiem, na koniec skrapiamy sokiem z cytryny i dajemy 1/3 łyżeczki masła 
  
Tak przygotowane kawałki zawijamy w folie.
 Wkładamy po piekarnika nagrzanego do 170 stopni na ok 20 min.
Na ok 5 min przed końcem możemy otworzyć paczuszki wtedy ryba  lekko przypiecze się od góry.

A tak wygląda już końcowa wersja 
Smacznego !!!









1 komentarz:

  1. łosoś to chyba najpyszniejesza ryba, taka upieczona smakuje pysznie.

    OdpowiedzUsuń