26 stycznia 2012

Pasta jajeczna

Nad pasta chyba nie ma co się  rozpisywać trzeba po prostu spróbować. 
Rewelacyjna na śniadanie. 
A no właśnie zapomniałabym pierwszy raz robiłam ja ze szczypiorkiem suszonym. Pierwszy raz się z takim spotkałam więc od razu wypróbowałam nie ukrywam że na początku byłam sceptycznie nastawiona "bo jak to taki suszony szczypiorek" ale zostałam pozytywnie zaskoczona jeszcze napewno do niego wrócę .


Składniki :


  • 2 jajka na twardo 
  • 100 g półtłustego twarogu 
  • szczypiorek 
  • łyżka śmietany  lub jogurtu bałkańskiego
  • 1 łyżeczka chrzanu
  • sól, pieprz
Twaróg razem ze śmietaną rozgniatamy widelcem i dodajemy jajko starte na grubych oczkach. 
Dodajemy resztę składników i dokładnie mieszamy .
Pałaszujemy :) 
  Smacznego

2 komentarze:

  1. polecam dodac tunczyka w oleju do tej pasty bedzie jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. nędza, nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń