26 stycznia 2012

Sałatka czosnkowa -warstwowa

Dziś moja standardowa sałatka na każdą imprezę. Szybka łatwa i pyszna !!!
Pierwszy raz doprawiłam ja przyprawami. W oryginale jest bez przypraw ale powiem Wam że zasmakowała mi z przyprawami o które zawsze ubiegał się mąż bo on nie uznaje dania bez soli :) 


Składniki :
  • 5 pomidorów
  • kukurydza
  • 100 g sera żółtego
  • czerwona fasola
  • 3 łyżki majonezu
  • 3 łyżki śmietany 
  • 2 ząbki czosnku
  • sól i pieprz i mnie Przyprawa Ognista z Kamis
Pomidory obieramy kroimy w kostkę. Kukurydze odsączamy. Fasole odsączamy i płuczemy. Ser żółty ścieramy na tarce o małych oczkach . Z majonezu i śmietany robimy sos i przyprawiamy.  I układamy warstwami :

pomidor + czosnek
majonez + śmietana
kukurydza 
majonez + śmietana 
ser żółty
czerwona fasola 

Tak ułożone wkładamy do lodówki jest najlepsza jeśli się przegryzie w lodówce 2h 
Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz