15 grudnia 2011

Kotlety brokułowo kalafiorowe :)

Przepis powstał przypadkowo, gdy postanowiłam posprzątać lodówkę.
Po kolacji został mi trochę kalafiora i brokuła wiec postanowiłam zrobić szybkie kotleciki i przekąska do pracy gotowa. Zawsze to odmiana od codziennych kanapek.


Składniki :

  • kalafior i brokuł (ja miałam miseczkę )
  • jajko 
  • płatki owsiane (ew.bułka tarta ) 30 g
  • sól , pieprz 
  • szczypiorek
  • papryka w proszku, czosnek, mięta suszona

Kalafior i brokuł rozgniatamy widelcem.
Dodajemy pozostałe składniki i mieszamy aby dobrze się połączyły.
Formujemy kotleciki i obtaczamy w bułce tartej. Smażymy :)


Smacznego !!!!

P.S Można również użyć po całym opakowaniu kalafiora i brokuła ale wtedy trzeba podwoić ilość płatków owsianych i jajka

2 komentarze:

  1. Ja bym dodała jeszcze pestki słonecznika i się zajadała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo ciekawy pomysl nastepnym razem dodam :-)

    OdpowiedzUsuń