15 grudnia 2011

Placuszki z serka grani

Ciąg dalszy likwidacji zapasów lodówkowych, tym razem udało mi się znaleść serek który gdzieś zapodział sie w czeluściach lodówki i wymagał już konsumpcji, ale jakoś nie miałam ochoty wszamać go z chlebem , więc zainspirowana przepisem Sue postanowiłam spróbować.... I nie zawiodłam się smakowało wybornie !!!!


Składniki :
  • opakowanie serka grani (ja miałam ze szczypiorkiem )
  • 3 łyżki mąki
  • jajko 
  • sól , pieprz , szczypta słodkiej papryki, 
 Wszystko razem mieszamy najlepiej mikserem aby serek był jak najgładszy....Smażymy na mocno rozgrzanej patelni. Następnie pałaszujemy :)
Ja placki zajadałam z pasta z papryki która możecie znaleść tutaj

Smacznego !!!!!




2 komentarze:

  1. Serek grani...to wiejski? Bo podobają mi się te placuszki ale coś nie rozumiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykre,ze ze wzgledu na nieczytelna grafike(rozowe litery na rozowym tle)nie mozna odczytac przepisow

    OdpowiedzUsuń