11 grudnia 2011

Masło orzechowe

Masło orzechowe- najkrótszy i najprostrzy przepis jaki znam. 
Znalazłam go na blogu Sue
Jako że uwielbiam masło orzechowe od razu zabrałam się do roboty.
Nie ukrywam miałam wątpliwości czy będzie mi smakować, bo przecież te w słoikach takie pychoty...
Ale zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona i uwielbiam to masło
Jak już pochłonę ten słoik zrobię z podwójnej porcji :))

Składniki :
  • opakowanie orzeszków ziemnych solonych 
  • 2 łyżki cukru 

Orzeszki wsypujemy do blendera i dodajemy cukier .


Mielimy ąz powstanie piękne lejące masło orzechowe 
Palce lizać !!!!


2 komentarze:

  1. Domowe masło orzechowe jest pyszne! A robiłaś z chałwą waniliową? Spróbuj, naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to zostałam kupiona tym z chałwa wiec nastepne nie bedzie z podwójnej porcji a z chałwa mniammm dziekuje

    OdpowiedzUsuń